Friday, March 26, 2010

PENGENALAN

Assalamualikum wbt....

Emm...akhirnye dapat la aku tulis juga blog...lame mengidam menulis blog nie...
Bagi pertemuan pertama di blog aku nie, aku nak bercerita sikit tentang aku dan laut...
Sebelum tue,aku nak bagi tau kat sesape yang membaca blog aku nie..aku akan bercerita atau berkongsi apa saja yang berkaitan dengan laut je...contoh dari kerjaya,makanan,belajar,kenderaan atau ape je yang penting berkisar dengan laut.....

Jadi bagi permulaan, aku nak kongsikan cite and pengalaman aku semenjak aku mengenali laut 7tahun lalu...
Ia bermula di sekolah menengah, tatkala cikgu aku menceritakn serba ringkan mengenai kapal..
Bermula dari situ aku mula menanam minat untuk mendalami laut...Bertitik tolak dari minat aku dengan selamba dan konfiden masa tue telah membuat pilihan yang bijak dengan memgambil kursus perkapalan di Politeknik Ungku Omar..bertarikah 10 Jun 2003 aku mula menjerumuskan diri dalam bidang laut nie...
Puas da aku meneroka laut dr laut cetek smpi laut dalam..baik melalui laut,darat n udara...macam2 cabaran dan dugaan aku tempuhi...tapi semua itu hanya permulaan..tah esok, lusa ape yang akan terjadi pun aku tak tau.......

Aku rasa cukup bt masa nie salam pengenalan aku...nanti di lain kesempatan aku akan cuba kongsikan apa yang boleh untuk bacaan semua...
sekian....


No comments:

Post a Comment