Tuesday, March 8, 2011

Cecite......

Hai kawan-kawan.....

Dah lama blog aku nie sunyi....maklumlah bz dgn urusan harian yang tak henti2...tambah plak da final year nie. Kawan-kawan mcm ane Ok ke?...

Actually, aku tak lah pandai tulis blog..da lame tggl penulisan nie ade kat 9tahun aku tggl subject membina ayat nie..Lagipun engineer mmg tak tau sgt bt ayat pjg2...tp klo bab kira berhelai2 mmg terer la..hhehehheehee..
Aku ingat lg..time bt ujian BI masa pendaftaran masuk U...aku terpesona seketika time die suruh tulis rumusan, tak terjawab aku soalan tue..mana tidaknye da bertahun tggl mana nak ingat...

Tapi tue dl, skrg aku da tau keadah baru nak bt ayat2 panjang2 nie yang mana ia lebih mudah dan cepat iaitu keadah ctrl c n ctrl v or guna je google translate. Technology yang memudahkan student bkn????
Kwn2 mcm ane plak..mesti xsama kan coz aku tgk blog korg pjg semacam je penulisan nye...

K lah kwn2....nanti aku smbg lg k...ade banyk cite yg aku nak kongsi kan sbnrnye..tp nak tulis tue yg payah...
Ape2 pun, aku arap korg dpt berkongsi idea n pengalaman ttg ilmu laut kat aku or yg berkaitan ngan laut, bkn pe best sbnrnya jd org laut nie...

Sekain kwn2..jumpa lg yea....



1 comment: